Nie ma chętnych na elektryczne auta dostawcze. Mimo dofinansowania

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Jak informuje portal logistyka.rp.pl, mimo ponad 1000 możliwych dofinansowań, na wniosek o dopłatę do e-Vana zdecydowało się tylko 241 przedsiębiorców. Czy ta niewielka pula, wskazuje na panujące w kraju tendencje i niechęć to alternatywnej technologii i ekologicznego transportu w sektorze dostawczym?

NFOŚiGW  trzech programach dofinansowania ekologicznego transportu (wspomniany e-Van, Zielony Samochód i Koliber) ma łącznie 148 milionów złotych. Wnioski, jakie zostały złożone obejmują kwotę… 4,2 miliona złotych. To dość zaskakujące, bo od startu programu minął ponad miesiąc.

Skąd taka tendencja? Wcale nie wynika z niechęci naszych firm do alternatywnych technologii w transporcie. Program ma swoje ograniczenia. Nie uwzględnia leasingu operacyjnego, mając bardzo skomplikowaną procedurę wsparcia. Co więcej, miasta nie inwestują w promocję programu.

Co w ramach programu może otrzymać przedsiębiorca? Nawet 54 tysiące dofinansowania na zakup dostawczego auta z alternatywnym napędem.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Ford E-Transit – czym jest to niezwykłe auto dostawcze?
/
Ford E-Transit – czym jest to niezwykłe auto dostawcze?
Samochód dostawczy, którym można poruszać się w pracy, powinien wyróżniać się wieloma praktycznymi funkcjami. 
Czy zbiorniki na wodę pitną to opłacalna inwestycja?
/
Czy zbiorniki na wodę pitną to opłacalna inwestycja?
Zadbaj o swoje zapasy wody już teraz, aby mieć pewność, że zawsze będziesz miał do niej dostęp, niezależnie od okoliczności.
Zastosowanie bębnów napędowych w przenośnikach taśmowych: klucz do efektywnej i bezpiecznej pracy
/
Zastosowanie bębnów napędowych w przenośnikach taśmowych: klucz do efektywnej i bezpiecznej pracy
Przeczytaj i dowiedz się, jak bębny napędowe mogą zwiększyć efektywność i bezpieczeństwo pracy na przenośnikach taśmowych.